Запитання та Відповіді

  • Як зробити замовлення?

    • Варіант №1. Оформлення через сайт.
      Вибравши товар та додавши його до кошика, ви маєте заповнити необхідні поля Покупця (ПІБ, телефон, адресу тощо). Одразу ж після опрацювання замовлення - менеджер нашого сайту зв'яжеться з Вами для узгодження деталей доставки та оплати товару.

      Варіант №2. Оформлення телефоном.
      Ви маєте зателефонувати нашим менеджерам за тел. (050) 761 27 76 або відправити замовлення на пошту knushopkyiv@gmail.com

  • Як я можу оплатити замовлення?

    • На сьогоднішній день Ви можете оплатити своє замовлення одним з двох способів:
      №1 Готівкова оплата при отриманні.
      Даний тип оплати замовлення можливий для доставки кур'єром та поштовими службами «Нова Пошта» та «Інтайм» (по умовах «Накладеного платежу»).
      Оплата лише в національній валюті України.

      №2 Оплата онлайн (VISA, MasterCard тощо).
      Ви можете оплатити замовлення банківськими картками онлайн Visa і MasterCard без комісії.
      Даний тип оплати замовлення можливий для всіх типів доставки.
      Після оформлення замовлення на сайті – Ви будете переадресовані на сторінку системи WayForPay, де Вам необхідно буде провести оплату онлайн.
      Даний тип оплати ми проводимо через партнерську платіжну систему WayForPay - з'єднання відбувається по захищеному протоколу з використанням 256-бітного шифрування.
      Хотіли би звернути Вашу увагу на те, що замовлення, яке було оплачено онлайн платіжною картою, може бути отримане лише при наявності документа, що посвідчує особу.

  • Як дізнатися склад виробу?

    • Ми намагаємося максимально повно, наскільки це можливо, надавати інформацію про тканини з якої прошивається виріб. Інформацію про товари Ви можете знайти на сторінках товару та на етикетках в середині виробу. Якщо Вам потрібна більш докладна інформація про артикул - Ви можете звернутися до нашого колцентру.

  • Чи є у Вас магазин, куди можна приїхати?

    • На сьогодні КНУ SHOP Університетська атрибутика базується лише на безмежних просторах інтернету.
      Наступним кроком, ми плануємо буде розміщення частини товарів у магазинах при факультетах.
      А ось останнім найважливішим кроком буде ствоерння єдиного унверситетського брендового магазину. Побачимося у майбутньому!

  • Чому моє замовлення анульовано?

    • Замовлення анульовується,якщо покупець не відповідає на телефонний дзвінок менеджера,якщо покупець знаходиться поза зоною досяжності,і т.д. Якщо ваше замовлення анульовано ,для вияснення причини Ви можете звернутись по телефонах вказаних на сайті для вияснення причини.



Рекомендовані товари

Підключайся
Підпишись та не пропусти спеціальні пропозиції та знижки

Замовити зворотнiй дзвiнок

Вкажіть ваш номер телефону і ми зателефонуємо вам найближчим часом

Додати час дзвінка
  

Натискаючи кнопку "Замовити", я приймаю умови Політики конфіденційності

Заявка успішно відправлено

Ми звяжемося з вами найближчим або в вказане при заповненні форми час, якщо ви вибрали таку опцію

Повідомлення успішно відправлено

Дякуємо Вам за повідомлення. Ми зв`яжемося з Вами найближчим часом.